tiistai 23. lokakuuta 2012

Too sad!

Moi!

Loma on ohii ! Ihan tyhmäää! Mä haluun takaisin kotiiiiinn!!!!!! :'( :'( :'( :(((   :(((
Mut joo kerron ny vähän mun lomasta eli siis Torstaina olin Tartossa shoppailemassa siskon ja äiskän kanssa , perjantaina olin sohvilla maastossa ja oli tosi mahtavaa mentii iha täyttää laukkaa pelloilla ja oltiin metsässä seikkailemassa ja oli tosi kivaa !!! Lauantaina olivat sitten veljen ja evelynin häät ! (L) Syötiin ja pitettiin hauskaa ! Sitten sunnuntaina olin vaan kotona ja leikin koirien kaa jne, Maanantaina pitikin jo lähtee :((( Ihan tyhmäää ! :'(   Mutta joo sitten oltiin joskus 4 aikaa jo lehtimäellä -.- .. Ja en olekkaan sitten sen kummempaa tehnytkään eli moimoii!
Kakku joka oli todella hyvä!!

Amigo, Evelyn ja Emma-Lys








emma-lys  rakas (L)


Love Anzu

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti