maanantai 20. lokakuuta 2014

One Year Together

Muistan sen kuin eilisen päivän kun näin Ellan ensimmäistä kertaa! Ihastuin Ellaan heti.. mua jännitti aluksi ihan hirveästi se ''koeratsastus'' mutta kun mä nousin satulaan niin mä tiesin heti, että tämä on se oikea!  Ihankuin se kaikki olisi tapahtunut eilen mutta tässä välissä onkin ollut kokonainen vuosi!
Tää vuosi on ollut ehdottomasti elämäni parhain. Ella on tehnyt tästä upean, vaikka on kieltämättä ollut tosi paljon vaikeuksia jolloin oon miettinyt, että miksi.. miksi minulla on edes tälläinen harrastus..... Mutta, mä en ole silti kadunnut hetkeäkään enkä tuu koskaan katumaan ja toivon, että meillä on vielä paljon yhteistä aikaa edessä !


Voisinpa sanoa, että just Ella on elämäni hevonen! Hän on opettanut mulle ihan älyttömän paljon ja nykyään en voisi edes kuvitella arkeani ilman hevosia enkä todellakaan arkea ilman Ellaa.  Me ollaan tämän vuoden aikana opittu luottamaan toisiinsa.  Tunnustan, että mulla meni todella kauan jotta voitin Ellan luottamuksen! Hän on todella hankala tapaus ja siitä mä tykkäsinkin ja tykkään edelleen!  






Vaikka kuinka kauan mä ratsastin pelolla .. kunnes me reilu puoli vuotta sitten ruvettiin tekemään kaikkea ''hurjaa''.. Siitä se luottamus lähti.. laukattiin maastossa ilman satulaa, hypittiin kaikenmaailman ojien yli ja mitä nyt ikinä keksittiinkään :D Nyt kun ratsastan Ellalla, niin joskus rupeaa naurattamaan, että ''ella kyllä yritti parhaansa heittääkseen mut alas ja päästäkseen musta eroon'' mutta tässä sitä ollaan, se on mun paras kaveri, kaikkeni ♥ 






 People say it's just a horse, but look... That horse is my best friend, my teacher, and one of the best things that ever happend to me. That horse is my life, my love and my soulmate. No matter what, it's not just a horse. That horse is part of me and made me who i am today...




♥I love you, and no one can take your place♥




12 kommenttia:

  1. Onnea kuluneesta vuodesta! ♥ sulla on aivan mielettömän ihana blogi ja erittäin kivoja kuvia! ;) ratsastat huipusti ja Ella on ihana :D

    VastaaPoista
  2. Liityin lukijaksi ja innolla jään odottamaan uusia postauksia ! :) Kirjoitat hyvin ja kuvat ovat super upeita ja sun hiukset on jotain niin ihanaa :o

    VastaaPoista
  3. ihana blogi! Liityin lukijaksi :)

    VastaaPoista
  4. Eikä ompa ihania kuvia ja ihan blogi <3 :) ja noi hiukset armahdan niitä :3 <3

    VastaaPoista
  5. Tää oli tosi ihana postaus! Liityin sullekin lukijaks! :)

    VastaaPoista
  6. Voi vitsi miten ihania kuvia :3

    VastaaPoista